Alles over de verzending van je order
Wij verzenden al onze bestellingen via DHL of PostNL. De artikelen worden na ontvangst van betaling verzonden.
Normaal gesproken is dit bij een verzending binnen Nederland en België binnen 1 werkdag nadat de betaling bij ons ontvangen is.
Alle bestellingen worden verzonden in een discrete verpakking. Aan de buitenkant van het pakket is niet te zien dat de zending van Bluntvloei.nl af komt.
Orders worden verzonden van maandag t/m vrijdag en worden bezorgd door DHL of PostNL.
Tenzij een product niet op voorraad is, heb je een bestelling altijd na 1 dag tot 1 week na ontvangst van betaling.
Bezorging bij de buren
Bent u niet thuis? Dan wordt het pakket afgeleverd aan de buren. U ontvangt een bericht waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij de buren?
Neem contact met ons op, zodat we dit aan kunnen geven bij de postbezorger.
Tweede bezorging
Als afgeven bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft, proberen ze het op een later tijdstip een tweede keer.
Afhalen op een afhaalpunt
Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kan de geadresseerde de zending binnen 7 dagen op het Postkantoor afhalen.
Indien de zending niet binnen het termijn van 7 dagen wordt opgehaald wordt de zending retour gestuurd. De extra kosten voor het opnieuw verzenden zullen in rekening worden gebracht.
Transportschade melden
Onze medewerkers doen er alles aan om uw bestelling zo veilig mogelijk in te pakken, toch komt het nog wel eens voor dat er iets kapot gaat tijdens de bezorging. Check daarom altijd meteen alle producten die u besteld heeft. Meldt binnen 2 werkdagen na onvangst de schade door ons contactformulier in te vullen! Na deze periode behandelen wij geen schadegevallen meer. Als u het contactformulier heeft ingevuld, nemen wij z.s.m. contact met u op.
Is uw bestelling niet compleet?
Het kan gebeuren dat u misschien iets heeft besteld wat wij niet op voorraad hebben. Wij sturen u dan een email, of doen een briefje in uw bestelling, om te laten weten dat de ontbrekende artikelen later nog zullen worden nageleverd. Heeft u geen mail ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op!
Bestelling niet ontvangen?
1. Controleer eerst de Track & Trace code van uw bestelling. In de email die u van ons krijgt na het bestellen, staat uw T&T code.
2. Controleer je bezorgadres. Het kan gebeuren dat u het verkeerde adres in heeft gevuld. Is dit het geval? Neem dan op tijd contact met ons op, dan kunnen we misschien nog het adres aanpassen.
3. Heb je een niet-thuisbericht van PostNL ontvangen? Dan komen ze uw pakketje later nog een keer bezorgen. Dit doen ze gratis.
4. Vraag rond bij uw buren of het pakketje daar is afgegeven.
Ben je niks opgeschoten met bovenstaande punten? Ook dan kunt u ons altijd contacteren. Vermeld dan wel uw naam en ordernummer van de bestelling, wanneer u contact met ons op neemt.