Alles over de bestellen en betalen van je order

Lees hier alles over het bestellen en betalen op Bluntvloei. Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL. Bestel je op een werkdag voor 16:00? Dan gaat je pakket dezelfde dag nog de deur uit.

Alle bestellingen worden verstuurd in een discrete verpakking. Aan de buitenkant is niet te zien dat je bestelling van Bluntvloei.nl komt.

Op je bankafschrift staat Nabi Media B.V. als afzender, niet Bluntvloei.

Wij verzenden van maandag t/m vrijdag. Zodra je betaling binnen is, wordt je bestelling verwerkt en verzonden. Meestal heb je je pakket binnen 1 tot 2 werkdagen in huis. Bij drukte of vertraging bij PostNL kan dit soms iets langer duren.

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Ga naar de productpagina en kies het aantal.
  2. Klik op “In winkelmandje”. Rechtsboven zie je het mandje met je gekozen producten.
  3. Klaar met shoppen? Klik op het winkelmandje.
  4. In het winkelmandje kun je nog producten verwijderen of aantallen aanpassen.
  5. Ga door naar afrekenen. Vul je adres in (let op dat je ook je huisnummer invult) en kies een verzendmethode.
  6. Kies je betaalmethode, controleer je bestelling en klik op “Betalen”.
  • Minimum bestelbedrag: €15.
  • Gratis verzending vanaf €50.

Kortingscodes

Een kortingscode kun je invoeren op de winkelwagenpagina zodra er minimaal één product in je mandje zit.

Geen e-mail ontvangen?

Krijg je geen bevestiging?

  • Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld.
  • Kijk ook in je spamfolder. Vooral Hotmail- en Outlook-gebruikers vinden onze mails daar soms terug.
  • Markeer onze e-mail als “Geen spam” om dit in de toekomst te voorkomen.

Nog steeds geen bericht? Stuur ons een e-mail en laat bij voorkeur ook een telefoonnummer achter. Dan kunnen we je sneller bereiken.

Product niet op voorraad

Op elke productpagina zie je de actuele voorraad en of het product kan worden nabesteld.

Wil je in bulk of meer bestellen dan we op voorraad hebben? Neem even contact met ons op, vaak kunnen we dit regelen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Bestellingen worden meestal direct verwerkt. Wil je toch nog iets aanpassen, zoals een adres of product? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als je bestelling al is verwerkt en verzonden, kunnen we niets meer wijzigen.

Bestelling ophalen

We hebben geen fysieke winkel. Afhalen is soms mogelijk, maar alleen in overleg. Stuur ons gerust een berichtje.

Bestellen vanuit België

Wij verzenden ook naar België.

  • Pakketten worden verstuurd met PostNL zodra de betaling binnen is.
  • Levertijd is meestal 1 tot 2 werkdagen.
  • Niet thuis? PostNL probeert het 1 keer. Daarna gaat je pakket naar een PostNL afhaallocatie. Je krijgt geen briefje meer in de bus; alle updates ontvang je per e-mail of via de PostNL-app. Zorg dus dat je e-mailadres klopt, anders kan je pakket retour bij ons binnenkomen.

Tip: check altijd eerst je track & trace voordat je contact opneemt.

Betaalmethodes

Bij Bluntvloei betaal je altijd veilig. Kies uit:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Bankoverschrijving
  1. Rekeningnummer: NL96ABNA0888607296
  2. Ten name van: Nabi Media B.V.
  3. Vermeld altijd je ordernummer

Let op:

  • Creditcards accepteren we niet.
  • Op je afschrift zie je Nabi Media B.V., niet Bluntvloei.
  • Betalingen lopen via een beveiligde verbinding.

Betalen met Bitcoin of PayPal

Wil je betalen met Bitcoin, een andere cryptomunt of via PayPal?
Neem eerst contact met ons op, dan regelen we dit samen.

Transportschade melden
Onze medewerkers doen er alles aan om uw bestelling zo veilig mogelijk in te pakken, toch komt het nog wel eens voor dat er iets kapot gaat tijdens de bezorging. Check daarom altijd meteen alle producten die u besteld heeft. Meldt binnen 2 werkdagen na onvangst de schade door ons contactformulier in te vullen! Na deze periode behandelen wij geen schadegevallen meer. Als u het contactformulier heeft ingevuld, nemen wij z.s.m. contact met u op.

Is uw bestelling niet compleet?
Het kan gebeuren dat u misschien iets heeft besteld wat wij niet op voorraad hebben. Wij sturen u dan een email, of doen een briefje in uw bestelling, om te laten weten dat de ontbrekende artikelen later nog zullen worden nageleverd. Heeft u geen mail ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op!

Bestelling niet ontvangen?
1. Controleer eerst de Track & Trace code van uw bestelling. In de email die u van ons krijgt na het bestellen, staat uw T&T code.

2. Controleer je bezorgadres. Het kan gebeuren dat u het verkeerde adres in heeft gevuld. Is dit het geval? Neem dan op tijd contact met ons op, dan kunnen we misschien nog het adres aanpassen.

3. PostNL levert één keer af-zonder tweede poging. Lukt dat niet, dan gaat je pakket direct naar een PostNL-afhaallocatie

4. Vraag rond bij uw buren of het pakketje daar is afgegeven.

Hulp nodig?

Ben je niks opgeschoten met bovenstaande punten? Stuur ons gerust een bericht via het contactformulier of per mail. We helpen je graag verder!